گروه پیمانکاری نما با هدف انجام کلیه خدمات ساختمانی و عمرانی کار خود را با جدیت دنبال کرده است. در همین راستا یکی از خدمات ویژه و ارزنده گروه پیمانکاری نما، انجام کلیه پروژه های بزرگ خاک برداری و گودبرداری و حفر کانال های انتقال (آب، گاز، نفت) می باشد.

خاک برداری ، عملیات خاکی ، گودبرداری

عملیات خاکی به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که برای آماده‌سازی زمین برای ساخت راه، ساختمان و فعالیت‌های عمرانی انجام می‌شوند و معمولا همراه با خاک‌برداری، جابجایی خاک می‌باشد.

گودبرداری یا به اصطلاح همان خاکبرداری به برداشتن خاک از سطح و عمق زمین برای ساخت سازه های ساختمانی و عمرانی گفته می‌شود. گودبرداری به چند منظور انجام می‌شود، که از دلایل اصلی آن می‌توان به رسیدن عمق و خاک سفت (خاک بکر) اشاره کرد.

ابزارهای انجام دهنده خاکبرداری

از ابزارهای موجود برای خاکبرداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بیل مکانیکی
  2. لودر
  3. مینی لودر
  4. شاول

خاکبرداری های بزرگ را به ما بسپارید:

گروه پیمانکاری نما با داشتن کادری مجرب برای کلیه  عملیات های خاکبرداری و حفر کانال های انتقال،  در خدمت کلیه شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی است. پرسنل و ماشین آلات خاکبرداری گروه پیمانکاری نما کاملا پاسخگوی کلیه نیازهای هر عملیاتی خواهد بود.

گروه پیمانکاری نما با بیش از 50 سال سابقه در ساخت بناهای ساختمانی و عمرانی افتخار خدمت رسانی به شما کاربران گرامی را دارد.

جهت انجام کلیه خدمات خاکبرداری و گودبرداری ، حفر کانال می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید، همچنین می توانید از طریق فرم تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید.

09127668919 معمار شوشتری

خاکبرداری های بزرگ با گروه پیمانکاری نما

بیل مکانیکی از ماشین‌های سنگین عمرانی و مهندسی است که شامل بازوی مفصلی، باکت و کابین گردان در قسمت بالا و زنجیر و یا چرخ لاستیکی در زیر می‌باشد. این ماشین ارتقاء یافتهٔ بیل‌های بخار است. از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است اشاره کرد. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک بجای باکت این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم‌ها سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجره و یا کمپرسورتخریب کرد، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود.

لودر یکی از کاربردی ترین ماشین‌آلات ساختمانی و عمرانی است. این ماشین که در انداره های مختلف ساخته می‌شود به دلیل عملکرد و انعطاف پذیری زیادی که دارد و نیز با کمک تغییر جام می تواند بسیاری از کارها را انجام دهد. لودر موارد استفاده بسیاری دارد که برخی از آنها عبارتند از ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندقها، خاکریزی اطراف لوله های کارگذاشته شده در کانالها، بارکردن کامیونها، حمل بتن به محل قالبها و بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی. به ماشین لودر می‌توان انواع ملحقات نظیر برف روب، کانال کن، لوله بر، لوله گذار، جرثقیل لیفت تراک را نصب کرد و کاربردهای دیگری ازآن گرفت .

شاول یک ماشین معدنی تقریبا بزرگ است و معمولا بصورت ثابت نصب می‌شود و دهانه‌ای قیچی مانند دارد و بوسیله آن خاک را جمع کرده و به نقاط بارگیری مانند کامیون منتقل می‌شود و بیل آن بوسیله کابل باز و بسته می‌شود و دکل بلندی برای کار در اختلاف ارتفاعات بالا را دارد.